tisdag 25 augusti 2009

Raggningsrepliker

Här är några raggningsrepliker jag hittade på olika sidor xP
  1. Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.
  2. Jag är en duktig simmare, men jag drunknar i dina ögon.
  3. Jag kan beskriva min smak bland tjejer med 2 bokstäver, D U. (för de som gillar tjejer, tvärt om för de som gillar killar)
  4. Hej kan jag få ett plåster? Fick ett sår när jag föll för dig.
  5. Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
  6. How you doin?
  7. Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.
  8. ÄR du söt eller har jag fått en sockerbit i ögat ?
  9. Hej, får jag kolla en sak? *Kollar bakom örat* mh, som jag trodde. - Made in heaven!
  10. Om Gud gjorde något vackrare än dig, så behöll han det nog för sig själv.
  11. Hej, jag heter [ditt namn], men du kan kalla mig älskling
  12. Du är så söt så att mina ögon får diabetes!
  13. Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min kaffekopp? Jag har slut socker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar