onsdag 1 juli 2009

Bilderna på Sarah

Jag fick hennes tillåtelse att ladda över bilderna som vi tog igår :)
Jag valde ut tre stycken, pallade inte ta alla.
Herregud vad seg den är. Har skrivit allt det här och hunnit tänka på vad mer jag ska skriva och den är fortfarande inte klar... (jag skriver as segt på datan).
*väntar väntar*
kan väll passa på och berätta att jag ska till grönan imorgon med Tootoo :D
Det ska bli as kul :D vi ska åka den nya bergochdahlbarnan (stavning??). Sen vill åka frittfall.
Haha aldrig. Usch, jag vågar knappt åka bebisfrittfall x'''D
Egentligen vågar jag inte åka bergochdahlbarnorna heler men dom är så roliga så jag gör det ändå. Haha jag är sjuk x´D Jaa.... Bilderna är förfarande inte överladdade på bloggen.
Suck.
Omg inte på min myspace heler, och det var typ en halvtimme sen jag började :O
Herregud asså... *väntar väntar*
Nu då. Vad ska jag skriva om?? Medans jag väntar.
Har ni hört muffinslåten? Den är *** bäst :D :D :D
Lyssnar på den nu xD

omg det abröts :O
tusan. Ska testa att göra en i taget.

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan...ta (fanta)

Det funkat inte D````: jag laddar över dom i morgon då : (

Godnatt :´(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar