torsdag 2 juli 2009

Grönan

Idag var jag på grönan med Tootoo. Det var JÄTTE rolig :D :D :D
Vi bringade väldens otur.
Först när vi kom fram till den nya öppnade dom inte fören vid två. Sen skulle vi åka den blå stora bergochdalbarnan. Precis när vi skulle gå på själva tåget stängde dom den pga tekniska problem. Sen skulle vi åka kanonen men när vi stod först i den kön stände dom den också pga tekniska problem. :(
Sen bringade jag inge mer otur förutom att jag inte vann någon gång på lott eller liknande :(
Men vi vann en hatt (tröstpris), ett halsband (garanterat pris varje gång, lägsta pris) och något mer tror jag.
Annars åkte jag ALLT. Till och med fritt fall men där dog jag. Som tur var åteupplivdes jag senare.
Vi gick spökhuset också. Haha, det var ett spöke som stod och "vaktade" vid ingången och stirrade rakt framför sig och när jag skulle betala vände han sig mot mig. Hahahaha xD Fanta vad jag blev rädd. Jag flög upp och snubblade in i en liten "grav" med lite vatten i x'''D
Sen åkte vi blå tåget också. När man kommer ut en snabbis och sen ska in igen, innan det sa Tootoo, "okej nu är vi ute". Då slappnade jag av och precis då kom en "docka". Jag gjore säkert dom där ute döva x''D När vi kom ut kunde jag inte sluta skrika och typ låg över Tootoo.
"Haha kolla henne!" hördes från kön.
På slutet åkte vi i alla fall kärlekstunnen xD Haha det berättar jag mer om i morgon.
Ni ska få se en bild också xP
Jaa... det var det. Här är några bilder.

Yääy äntligen framme






(Tootoo)




-Omg, ska du åka fritt fall?? Aldrig att jag följer! (slutar med att jag följer andra gången dom åker)



(jag)








-Here we go!



(första gången dom åker. Tootoo längst ut till höger xD)







Oj så fina bilder vi kan ta. Den rosa tjej maffian xD





(jag till höger, Tootoo till vänster)


ps. lägg märke till mitt fina halsband

En fin bild xD Haha Verkligen fin. Kolla mitt leende xD




(jag & Tootoo)





Ursäkta mitt hår. det är på semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar